• Inici
  • Informació
  • Contacte

Tres fibers guanyadors del concurs "Wiideojuegos 2012" organitzat per la Universitat Politécnica de Madrid.

Introduïda: 27-05-2013
Ferran Bertomeu, Héctor Candón, Nicolás Delgado i Natalia Guerrero han estat els guanyadors del concurs amb el videojoc "Every Time You Loose Time".
Els tres estudiants de la FIB, Ferran Bertomeu, Héctor Candón i Nicolás Delgado, junt amb Natalia Guerrero estudiant de la Facultat de Belles Arts de la UB han guanyat el concurs "Wiideojuegos 2012".

El lliurament de premis va tenir lloc, dins de les "III Jornadas de Videojuegos" de la Universitat Politècnica de Madrid, el passat 22 de maig a la Sala de Grados de la Escuela Universitaria de Informática (UPM).

Trailer del videojoc "Every Time You Loose Time"
Web del concurs

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS