• Inici
  • Contacte

Les Converses Visibles 2014

Introduïda: 06-05-2014
Núria Castell, degana de la FIB, participa a les converses visibles 2014. Dijous 15 de maig de les 9:30 a les 14h a l'Auditori de la Facultat de Comunicació Blanquerna.
Les Converses Visibles del 2014 és un acte a on es vol generar un espai de conversa i trobada per a tothom que hi vulgui participar, per parlar de la presència de les dones en els òrgans de decisió de les organitzacions, compartir reflexions i experiències i sobretot preparar plans d’acció concrets i específics, per millorar les coses.

Estructura de l'acte:

09:30 Obertura oficial per part de Núria Balada (Directora ICD) i Montse Pichot, Presidenta de Visibles.

09:45 Presentació de Visibles

10:15 Conferències
  • Sara Berbel (Doctora en psicología social i autora del llibre “Directivas y empresarias. Mujeres rompiendo el techo de cristal”). “Les dones que trenquen el sostre de vidre”
  • Meritxell Obiols (Coach- Doctora en Ciències de l’Educació- Directora del Màster en Intel·ligència Emocional i Coaching a l’Entorn Laboral d’IL3 Universitat de Barcelona) ”Autonomia emocional i talent femení: un tàndem inseparable”
  • Dacha Atienza (Responsable de col·leccions, recerca i documentació del Museu de Ciències Naturals de Barcelona) - “La meva història”

11:30 Coffee break

12:00 Taula de debat amb:
  • Dona i tecnologia: Núria Castell (Degana de la Facultat d’Informàtica de Barcelona, UPC i membre del Consell Assessor del COEINF)
  • Dona i Educació: Oriol Blancher (President Associació Escola Catalana) Director Escola IPSI
  • Dona i Tercer Sector: Àngels Guiteras (Presidenta de la Taula del Tercer Sector, Gerent ABD)
  • Dona i Empresa: Anna Mercadé (Directora de l’Observatori dona, empresa i economia de la Cambra de Comerç de Barcelona)
  • Dona i Cultura: Isona Passola (Presidenta Acadèmia de Cinema Català, Productora de cinema a Massa d’Or, Presidenta d’APIMED.
  • Dona i Moviments Socials: Ada Colau (Portaveu i Cofundadora de PAH)
Moderador: Miquel Molina (Director Adjunt de La Vanguardia)

Més informació sobre les converses visibles 2014
Inscripció a les converses visibles 2014