• Inici

Conferenciant: Gabriella Coleman
Dia: Dimecres 1.06.2016, 19h
Lloc: Palau Macaya, Psg de Sant Joan, 108
El proper dimecres 1 de Juny l'antropòloga Gabriella Coleman, de la Universitat de McGill (Canadà) serà a Barcelona fent una conferència sobre Anonymous. A les 19h al Palau Macaya, Psg de Sant Joan, 108.

Gabriella Coleman porta estudiant el fenòmen Anonymous des dels seus inicis. Ha escrit articles acadèmics, de divulgació i ha fet conferències explicant la natura d'aquest grup i com desafia tot intent de categorització per part d'autoritats i governs.

És autora del millor llibre sobre Anonymous que s'ha escrit fins avui. Aquest llibre està traduït al castellà.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clŕssica Versió mňbil