• Inici
  • Informació
  • Contacte

Millores en el procés de matrícula

Introduïda: 01-02-2017
A partir d'ara, el procés de matrícula on line (automatrícula) per als estudiants de grau, de màster i de doctorat de la UPC es farà a través de la nova e-Secretaria.
El procés de matrícula on line (automatrícula) es farà a través de la nova e-Secretaria, amb qualsevol navegador i sense haver de fer servir el connector específic Java.

L'1 de febrer s'inicia el període de matrícula del quadrimestre de primavera, que finalitza el 10 de febrer. A partir d’ara, la matrícula es pot realitzar mitjançant la nova plataforma de l’e-Secretaria, més funcional que l’anterior.

El nou sistema no requereix Java i es pot accedir des de qualsevol dels navegadors Explorer 11, Safari, Firefox v27 o Chrome v32. Cal tenir activat Java Script i la versió 7 o superiors de l’Acrobat Reader.

Font: Sala de premsa UPC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS