• Inici

Curs de Formació de formadors en Alfabetització Digital

Introduïda: 17-12-2010

Adreçat a:

Estudiants de les Enginyeries de la FIB que hagin superat el 50% dels crèdits de la carrera . Podran sol·licitar el reconeixement acadèmic de 2 crèdits de lliure elecció.

Estudiants de Màsters Oficials de la FIB. Sense reconeixement acadèmic.

NOVETAT: A partir del 21 de desembre, oberta la inscripció a la totalitat d'estudiants de les enginyeries de la FIB.

Programa:

El curs “Formació de formadors en alfabetització digital” reuneix els continguts teòrico-pràctics necessaris per a poder ser un bon facilitador o expert en aquest camp. Tindreu sessions teòriques sobre el concepte d'alfabetització digital i fonaments sobre la comunicació i l’educació. Durant aquesta formació, rebreu pautes i guies pedagògiques per afrontar les sessions amb tot tipus de públic: adolescents, aturats, actius, emprenedors, jubilats, persones amb necessitats especials, etc. D'altra banda, el curs també consta de sessions pràctiques de recerca de continguts educatius, dinàmiques de grup i pràctiques individuals com a formadors. A més, es treballa el tema de la creació de continguts i dinàmiques a l’aula.

Objectius:

• Introduir al formador en els fonaments de la comunicació i l’educació.
  • Introduir al formador a les TIC i la web 2.0 en un context educatiu.
  • Capacitar pedagògicament a formadors per a què puguin impartir sessions en un centre d'alfabetització digital.
  • Conèixer la conformació i disseny de materials educatius a Internet.

Curs impartit per:

Gabinet de Comunicació i Educació de la Univeristat Autònoma de Barcelona

Dates d’impartició del curs:

Del 7 a l’11 de febrer de 9:30 a 13.30 hores. Aula A5S109

Inscripcions:

A través del Racó en el mateix apartat dels seminaris d’Aules d’empresa fins el 15 de gener.

Preu:

15 euros

Organitza:

Aquesta és una iniciativa del Pla d'Alfabetització i Capacitació Digital de l'Ajuntament de Barcelona, a través del Cibernàrium de Barcelona Activa, i amb col•laboració amb la Facultat d'Informàtica de Barcelona.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil