• Inici
  • Contacte

FIBApps 2014. Concurs Universitari d'Apps

Introduïda: 02-12-2013
Arriba el FIB Apps 2014 amb nova temātica, nous premis i nous patrocinadors!
El FIB Apps torna, després de la seva 1a edició, amb nova temàtica, aquest any centrada en aplicacions universitàries. D'aquesta manera FIB Alumni vol continuar promovent el desenvolupament i el coneixement de l'Enginyeria del Programari en l'àmbit de la Mobilitat.

Requeriments per participar

Els candidats hauran de complir els requeriments següents:
  • Estar agrupats en equips d'1 o 2 membres.
  • Ser estudiants universitaris en actiu, de qualsevol carrera. Es demanarà un comprovant de la darrera matrícula de tots els membres de l'equip.
Els equips participants conservaran tots els drets i propietat intel·lectual sobre les apps que presentin al concurs.

Els participants d'aquest concurs d'àmbit internacional, s'han d'inscriure a través del formulari: http://ow.ly/rmbD5, entre l'1 i el 31 de desembre de 2013.

Temàtica

Les apps poden ser de qualsevol temàtica amb utilitat per a la vida universitària. Alguns exemples d'apps útils proposades són:
  • Associacions: organitzar esdeveniments, mantenir contactes compartits, etc.
  • Compartir recursos: bicicletes, guixetes, etc.
  • Trobar estudiants o professors amb afinitats.
  • Planificar classes, exàmens, etc.
Premis
Els premis són gentilesa de Microsoft i Vodafone, i seran lliurats durant la 12a Festibity, que es celebrarà al maig de 2014:
  • Primer premi: Microsoft Surface Pro 2, Samsung Galaxy Tab 8.9
  • Segon premi: Microsoft Surface 2 RT, Samsung Galaxy S4 Mini
  • Tercer premi: Nokia 925, Nokia 301
A més del reconeixement d'haver participat en aquest concurs d'abast internacional i el lliurament de premis davant de la comunitat TIC present en la 12a Festibity.

Us animem a participar-hi!

Més informació: http://www.fibapps.net/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS