• Inici
  • Informació
  • Contacte

Estudia i emprčn a la UPC

Introduïda: 13-02-2012

La Universitat Politčcnica de Catalunya (UPC-BarcelonaTech) posa en marxa la 2a edició del Concurs: ESTUDIA i EMPRČN a la UPC!

Termini de presentació d'idees: 9 de Març de 2012.

Aquesta iniciativa, que s’engloba dins del marc de les actuacions 2012 del Programa Innova - UPC, pretén contribuir a fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre els estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya.

El concurs consta de dues fases:

1. Idea de Negoci: En aquesta primera fase es seleccionaran 10 idees.
2. Pla d'Empresa: Els projectes seleccionats rebran formació i assessorament per realitzar Pla Empresa.

Requisits:

- Els projectes han d'incorporar algun element tecnològic i/o innovador.
- Els equips han d'estar formats com a mínim per un estudiant de la UPC.
Es concediran 3 premis de 2.500 € per avaluar la viabilitat del projecte presentat per part de l'equip emprendor.

Aquest concurs està organitzat pel Programa Innova de la UPC, i compta amb el patrocini de la Fundació Caixa d’Enginyers, Sener i Solvay, la col•laboració de EADA i Yuzz (Fundació Banesto) i el recolzament del Ministeri d'Educació.
Termini de presentació d'idees: 9 de Març de 2012.

Més informació: http://pinnova.upc.es/emprenupc/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS