• Inici
  • Contacte

Premis BDigital a la Innovació Digital

Introduïda: 02-06-2011
El projecte Recomana, creat pel grup d'investigació DAMA de la UPC, premiat al Congrés BDigital dins de la categoria d'Universitats, Administracions Públiques i Institucions.
El congrés BDigital, organitzat pel centre tecnològic Barcelona Digital, va donar a conèixer el 31 de maig els guanyadors dels seus premis, que donen suport a idees i projectes innovadors de clara aplicació tecnològica.

RECOMANA és un projecte que permitirà crear un portal de recomanació de continguts audiovisuals, pensat per donar suport a professors a partir de programes de TV3.

Podeu trobar més informació a http://www.bdigitalglobalcongress.com/zona/pagina/premi-innovacio-digital/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil