• Inici
  • Contacte

Open-Stack Meetup: contenidors

Introduïda: 24-05-2016
OpenStack es un projecte de codi obert sobre cloud computing, dins del grup de tecnologies d'internet com a servei (IaaS). Aquestes sessions estan obertes a tota la comunitat universitaria, als desenvolupadors i usuaris d'OpenStack per descubrir què ofereix, com funciona i què es pot millorar.
Després de tot un any sense un sol Meetup, anem a reprenen de nou els bons hàbits de reuneixen periòdicament!  I ho farem amb un dels temes de moda: OpenStack i contenidors.

Les xerrades seran les següents:
  • Xavier Trilla, l'home darrere de clouding.io, ens explicarà la seva experiència en la preparació i governar un núvol públic basat en OpenStack.
  • Toni Segura Puimedon, el líder tècnic de la tecnologia Kuryr, se'ns introdueixen en l'objectiu d'aquest projecte i els seus components interns.

Col·labora en l'organització, el nou grup de recerca al Departament d'Arquitectura de Computadors de la UPC en contenidors.
L'acte es durà a terme a la Sala d'Actes de la FIB el dijous 2 de juny a les 19:00 hores.

La inscripció és obligatòria (i gratuïta).

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil