• Inici
  • Contacte

L'estudiant de la FIB, Xavier Rodríguez guanyador del premi Emprèn UPC

Introduïda: 15-06-2012
Xavier Rodríguez estudiant de la FIB i Oscar Martínez de l'Escola d'Enginyeria de Terrassa han estat guanyadors d'una de les tres millor idees de negocis del concurs Emprèn UPC.
Amb l'aplicació informàtica HUI que facilita l'ús de dispositius multimèdia a persones amb deficiències visuals.El sistema de l’aplicació informàtica HUI utilitza el so 3D per representar la posició dels elements de la interfície gràfica, aprofitant la capacitat humana per localitzar sons a l'espai (capacitat binaural).

El 6 de juny ha tingut lloc, a la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), l’acte de lliurament de premis de la segona edició del Concurs Emprèn UPC, convocat pel Programa Innova de la Universitat Politècnica de Catalunya • BarcelonaTech (UPC), per fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre l’estudiantat.

La iniciativa compta amb el patrocini de la Fundació Caixa d’Enginyers i de les empreses Sener i Solvay, així com amb la col•laboració de l’Escola d'Alta Direcció i Administració (EADA) i el suport del Ministeri d'Educació i del Campus Energia UPC. Campus d’Excel•lència Internacional.

Notícia completa - Premsa UPC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS