• Inici
  • Contacte

11č Premi Abertis

Introduïda: 05-12-2013
En col·laboració amb l'École des Ponts Paris Tech i la Universitat de Roma Sapienza, la cŕtedra abertis-UPC convoca l'11č Premi abertis de recerca en gestió d'infraestructures del transport, obert a tots els estudiants de les universitats espanyoles, franceses i italianes, per recončixer el millor estudi o treball de recerca inčdit.
El Premi abertis té dues modalitats: a la modalitat de tesi doctoral, està dotat amb 10.000 euros. A la modalitat de tesina de graduació, treball o projecte final de carrera, treball final de màster o qualsevol altra modalitat de treball de recerca (article, etc.), està dotat amb 4.000 euros.

El termini de presentació de candidatures finalitza el 31 de desembre de 2013.

Tríptic informatiu ()

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS