• Inici
  • Informació
  • Contacte

Beques per a estudiants del Màster Europeu Erasmus Mundus en Computació Distribuïda - EMDC

Introduïda: 22-02-2010

Data límit: 31 març 2010

Import de la subvenció: Beca Erasmus Mundus estàndard per a estudiants de la UE (500 Euros / mes, assegurança, despeses de matrícula, altres).

Nombre de beques: 8

Informació sobre el Màster EMDC

Lloc web: http://www.kth.se/emdc

Requisits:

Per ser elegible per una beca del Màster EMDC, l'estudiant ha de complir amb les condicions següents:

* Un grau corresponent a 180 crèdits ECTS o titulació equivalent d'una universitat reconeguda internacionalment. El grau ha de ser en Informàtica o equivalent. Cal tenir bons coneixements en sistemes operatius, xarxes, llenguatges de programació, arquitectura de computadors i teoria de la computació.

* Prova de domini d'anglès.

Procediment:

Comprova els detalls a la web "Aplicació i terminis".

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil