• Inici
  • Contacte

Dos equips de la FIB finalistes de la Imagine Cup 2012

Introduïda: 25-04-2012
Els equips Team ISO i Team Hugin, formats per estudiants de la FIB, participen a la final espanyola de la Imagine Cup.
Team ISO

El Team ISO esta en el Round 3, just abans de la final mundial d'Australia.Aquest equip es presenta al concurs amb el videojoc KOOPII.

KOOPII es juga per parelles, utilitzant una Kinect (control amb el moviment de les persones) i un joystick o teclat.

Story
Pii is a respectful inhabitant of Naturalia, a town of creatures who live in peace with nature. One day he falls into the ruins of an ancient tech-based civilization. There he founds Koo, the last survivor of that civilization who wants to rectify his errors. What happened with that civilization?

Més informació sobre KOOPII

Team HUGIN

El Team Hugin participa a la final espanyola a Madrid els dies 26 i 27 d'abril. Aquest equip participa a la categoria Disseny de Software amb el projecte "Distribución y rentabilización de los recursos educativos mundiales".

L'objectiu del projecte és permetre una distribució més generalitzada dels recursos educatius entre universitats, impulsant així la capacitat dels països menys desenvolupats en el àmbit educatiu i permetent un ús més fàcil i remot dels recursos gràcies a una major accessibilitat i mobilitat.

Més informació sobre Team HUGIN

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS