• Inici
  • Informació
  • Contacte

Informātica, ecologia i societat: una combinaciķ necessāria.

Introduïda: 26-04-2012
Dins del marc de les Jornades Reutilitza

Ponent: David Lķpez, professor del dept. d'AC

Dirigit a: Estudiantat, professorat i PAS

Dimecres 2 de maig a les 11.30 a la Sala d'Actes de la FIB
Les tecnologies de la informació (TI) son ja responsables de tantes emissions CO2 com l'industria aeronàutica. Aquest problema, juntament amb altres com el de l'extracció de Coltan al Congo per fer productes TI o les escombraries electròniques (e-waste) ens presenten una cara poc sostenible de les TI, moltes vegades desconeguda. Però al mateix temps, les TI tenen una enorme potencialitat per canviar el món fent-ho més just i ecològic. Aquesta xerrada tracta de donar una pinzellada d'aquestes dues cares: la positiva i la negativa, perquè només coneixent les dues cares podem actuar conscientment.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil