• Inici
  • Contacte

11a Festibity. La festa de les tecnologies de la informació

Introduïda: 26-04-2013
L'Alcalde de Barcelona, Xavier Trias, ha presidit l'11a Festibity que s'ha celebrat el 25 d'abril en el nou Edifici DHUB de Barcelona.
L’Alcalde de Barcelona ha presidit l’acte i ha lliurat personalment la Menció FIBAPPS, una mostra més de la voluntat i l’interès per la innovació i pel sector de les TIC ple de necessitats i oportunitats reals.

L’11a edició de la Festibity s’ha dedicat a les Smart Cities, un mercat emergent que planteja solucions transversals per millorar la qualitat de vida dels ciutadans i de les ciutats, i que cada vegada té un impacte econòmic més important. Aquesta gran festa del sector ha comptat amb l’assistència de més de 500 persones del sector de les TIC, del sector polític, universitari i econòmic i es referma un any més com la trobada per excel·lència del sector de les tecnologies de la informació i la comunicació a Catalunya.

Informació dels guardonats
  • Menció FIB: Jaume Barceló
  • Menció honorífica: Joan Majó
  • Menció iniciativa TIC: Oficina Virtual d'Atenció al Ciutadana Municipal de Barcelona.
  • Menció FIBER emprenedor: UWHISP i OPENTRENDS

Premi FIB APPS 2013

1er Premi: CLAP, una aplicació que ens permet visitar una ciutat a través d’una pel·lícula i de forma interactiva desenvolupada per l'Escola Audiovisual Gobelins de París.

2n. Premi: YourinstantApp desenvolupada per la Universidad de Extremadura i està orientada a fer ús de les diferents dades incloses en el marc d’Open Data per diferents necessitats.

3r. Premi: TURIKANA, una aplicació que permet recórrer la ciutat de manera alternativa, com si es tractés d’un joc de rol. Ha estat desenvolupada des de la Universidade da Coruña.

Nota de premsa

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS