• Inici
  • Informació
  • Contacte

El Consell de Govern de la UPC aprova el codi ètic i de bones pràctiques del personal i l'estudiantat de la UPC.

Introduïda: 05-09-2011
Aprovat el 20 de juny, estableix els principis que han d'orientar l'activitat de la universitat.
Eficiència, honestedat, esperit crític, equitat, sostenibilitat… aquest són alguns dels principis que han d’orientar l’activitat de la Universitat.

Conté, a més de la relació de principis i valors d’aplicació per a tot el col•lectiu universitari, unes referències específiques a les pautes que han de guiar voluntàriament l’actuació de diferents col•lectius, com ara els membres d’òrgans col•legiats i càrrecs unipersonals, el personal docent i investigador, el personal d’administració i serveis i l’estudiantat. El codi s’ha redactat per inspirar i motivar la comunitat universitària i pretén suggerir un model de conducta.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil