• Inici
  • Informació
  • Contacte

La UPC millor universitat estatal, i entre les deu millors d'Europa, en Cičncies de la Computació

Introduïda: 28-10-2016
Cičncies de la Computació de la UPC puja posicions a escala internacional, passant del lloc 43 al 37, i es manté com la primera estatal i entre les deu millors d'Europa segons el Best Global Universities Rankings 2017.
La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es manté com la primera politècnica estatal en la classificació general del 2017 Best Global Universities Rankings (conegut com US News), on també encapçala aquest grup a les àrees de Ciència dels Materials, Enginyeria, Ciències de la Computació i Matemàtiques. Així mateix, es posiciona entre les deu millors a Europa en Ciències de la Computació i entre les 50 millors del món en Ciències de la Computació i en Enginyeria.

El Best Global Universities Rankings està editat per US News & World Report i gestionat per Clarivate Analytics, el nom amb el que es dóna a conèixer la companyia Onex Corporation and Baring Private Equity Asia, que ha adquirit recentment una sèrie de productes de Thomson Reuters, com ara la Web of Science.

Aquest rànquing avalua les institucions a partir de 12 indicadors, modulats en funció del tipus de classificació i centrats en la producció científica i la reputació de les universitats. A la classificació general, dos d'aquests indicadors són nous d'enguany, el número i el percentatge de publicacions dins l’1% més citat, que substitueixen al nombre de títols de doctor i al nombre de títols de doctor per PDI, que formaven part de les dues edicions precedents.

Font: Sala de premsa UPC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS