• Inici
  • Contacte

Merida Summer Programm

Introduïda: 05-06-2014
Experiència acadèmica 4 setmanes on els estudiants tenen l'oportunitat d'aprendre no només sobre la llengua espanyola, sinó també de la cultura i la idiosincràsia del poble mexicà.
El programa es durà a terme a la ciutat de Mèrida, una de les ciutats colonials més belles de Mèxic, tradicionalment coneguda com "La Ciutat Blanca". Aquí, els estudiants tindran l'oportunitat de submergir-se en la cultura mexicana mitjançant l'estudi de qualsevol dels cursos oferts en el programa: Llenguatge Espanyol, Cultura mexicana, els negocis a Amèrica Llatina o en un projecte de desenvolupament ciutadà aprenentatge-servei. A més, els estudiants podran gaudir de les diferents atraccions de la ciutat, tant històriques i culinàries. El programa també inclou visites de camp i excursions a diferents llocs, tant a la ciutat i la regió circumdant.

Més informació a: Merida Summer Programm

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS