• Inici
  • Informació
  • Contacte

Ruth Raventós, Vicedegana de relacions amb les empreses a la FIB, participa en la primera edició de visites docents a empreses

Introduïda: 10-09-2010
La UPC participa, junt amb la Universitat de Barcelona, a la primera edició d'un programa de visites de docents a les instal·lacions d'empreses, organitzat per la Fundació Privada d'Empesaris (FemCAT), del 8 al 10 de setembre.
L’objectiu de la iniciativa és apropar el món universitari a l’empresarial per fomentar l’intercanvi d’idees. Així, el 8 de setembre s’han organitzat visites a la torre de Collserola i el centre de control d’autopistes de Granollers, infraestructures del grup Abertis; dijous, dia 9, d’Antoni Giró rector de la UPC, visita el centre de productes acabats del grup químico-farmacèutic Esteve, a Martorelles; el dia 10 es clou el programa amb la visita a les instal•lacions de mobilitat vinculades al grup Moventis: les cotxeres d’autobusos de la Zona Franca i el centre de control del Trambaix a Sant Joan Despí.

FemCAT és una fundació formada per empresaris que duu a terme i dóna suport a iniciatives que serveixin per impulsar el progrés de Catalunya en els àmbits social i econòmic.

Aquí tenim un moment de la visita a la torre de Collserola, d'Abertis Telecom, a Barcelona : Centre de control d'autopistes Abertis, a Granollers

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil