• Inici
  • Contacte

Concurs Estudia i Emprčn a la UPC

Introduïda: 21-02-2013
La Universitat Politčcnica de Catalunya (UPC-BarcelonaTech) posa en marxa la 3a edició del Concurs: ESTUDIA i EMPRČN a la UPC!
Aquesta iniciativa pretén contribuir a fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre els estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya.

El concurs consta de dues fases:
1.- Idea de Negoci: En aquesta primera fase es seleccionaran 10 idees.
2.- Projecte Empresarial: Els projectes seleccionats rebran formació i assessorament per estructurar i defensar una proposta empresarial viable.

Requisits:
- Els projectes han d'incorporar algun element tecnològic i/o innovador.
- Els equips han d'estar formats com a mínim per un estudiant de la UPC.

Premis:
2500€ als 3 projectes guanyadors, destinats a l'anàlisi i estudi de la viabilitat del projecte i desenvolupar els projectes seleccionats.

Ja estan obertes les inscripcions!
Termini d'admissió: 22/03/2013

més informació