• Inici
  • Contacte

Curs UPC-UOC sobre SSME

Introduïda: 17-11-2008
Els dies 25 i 26 de novembre, a través del Centre de la Universitat Internacional Menéndez y Pelayo (CUIMPB)- Centre Ernest Lluch, la Facultat d'Informàtica de Barcelona i els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC, organitzen conjuntament un curs d'introducció a l'SSME (Services Sciences, Management and Engineering).
Aquest curs serà el primer curs a Espanya d'aquesta temàtica. Podeu trobar tant la presentació del curs com el programa detallat, al tríptic.

Els estudiants de la FIB podran reconèixer un crèdit de lliure elecció per la realització del Curs.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil