• Inici
  • Contacte

Oberta la convocatòria del 9è Premi Davyd Luque

Introduïda: 06-02-2013
El Premi, que guardona iniciatives innovadores en l'àmbit de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, accepta projectes fins el 18 d'abril de 2013 a les 12:00 hores
UPCnet, la Universitat Politècnica de Catalunya i el Consell Social de la UPC, convoquen la 9a. Edició del Premi Davyd Luque a la Innovació en Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC) dins la comunitat UPC.

La convocatòria està oberta a l'aportació d'idees innovadores que millorin els serveis que reben el PDI, el PAS i l'estudiantat de la UPC, i que promoguin l'estalvi de costos, la mobilitat, l'experiència d'usuari, la ubiqüitat dels clients, l'increment de la seguretat i la sostenibilitat.

La principal novetat d'aquesta 9ª edició del Premi és que les idees innovadores o millores tecnològiques han de referir-se concretament a aquells serveis TIC que contribueixin a dinamitzar l'aprenentatge a la Universitat, tot facilitant la interacció entre docents i estudiants.

L'import del Premi serà de 4.000€ per al primer premi i de 2.000€ per al segon. A més, UPCnet es compromet a desenvolupar un pilot que estudiï la viabilitat de la idea guanyadora del primer premi per a la seva possible implementació com a servei real de la UPC, amb la implicació del participant guanyador.
Els treballs es poden presentar a títol individual o col•lectiu i pot col•laborar qualsevol persona que pertanyi al col•lectiu UPC: estudiants, personal docent i investigador i personal d’administració i serveis. Per participar només cal presentar un document descriptiu del projecte en format lliure, i un resum descriptiu de dues pàgines.

Els treballs es poden presentar via online, a través del web del Premi, fins el dia 18 d'abril de 2013 a les 12:00 hores.

El Premi Davyd Luque, de periodicitat anual, té una doble finalitat. D'una banda, incentivar les persones que formen la comunitat UPC a proposar idees, projectes i serveis de caràcter innovador en l'àmbit de les TIC. De l'altra, retre un homenatge a Davyd Luque, un company de UPCnet que va ser tot un referent en la innovació en les TIC.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil