• Inici
  • Informació
  • Contacte

Arriba la segona edició de HackUPC

Introduïda: 09-09-2016
Després de l'èxit de la primera edició, tornem aquesta tardor amb 36 hores més de HackUPC. Arriba la nostra primera edició de tardor, de nou situada als edificis A5 i A6 del Campus Nord del 7 al 9 d'octubre.
HackUPC Fall és una nova edició de la hackató. Els principis són els mateixos, 36 hores compartint espai amb estudiants d’arreu del món per crear un projecte de somni. Podreu formar equips de fins a 4 persones per crear webs, aplicacions, hardware… qualsevol cosa que us passi pel cap. A la passada edició vàrem batre records a nivell Europeu en nombre de participants, és per això que en aquesta edició hem decidit ampliar les places per donar cabuda a 500 estudiants!

Si no has participat mai a una hackató, t’animem que t’apuntis. Disposaràs de recursos tecnològics d’última generació per desenvolupar els teus projectes i tindran lloc xerrades sobre els temes més parlats en el sector tecnològic. Posarem a la disposició espai per dormir, swag, menjar i espais de treball. Tot això perquè només t’hagis de preocupar en fer les teves idees realitat. És totalment gratuït, és més, oferim un nombre limitat de beques de viatge per si vens de fora de Barcelona. Només has de dur la teva inscripció, portàtil, carregadors, sac de dormir, tovallola per si vols fer-te una dutxa i moltes ganes de gaudir d’una experiència inoblidable!

Informa’t i aplica’t a www.hackupc.com. Si tens més dubtes, pots dirigir-te a nosaltres via Facebook, Twitter o simplement enviar-nos un correu a info@hackupc.com. Aprofita l’ocasió i vine a gaudir 36 hores frenètiques d’activitats, programació, xerrades, amics de tot el món, cafè, menjar… en resum: viu l’experiència HackUPC!

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil