• Inici
  • Contacte

Es posa en marxa el Grau en Enginyeria Informātica

Introduïda: 15-09-2010
El 13 de setembre hem iniciat les classes de 1r i 2n curs.
Aquesta setmana s’ha iniciat les classes del nou Grau en Enginyeria Informàtica de la FIB. Aquest curs s’imparteixen les assignatures de 1r i 2n curs dels nous estudis de grau.

El grau s’ha iniciat amb 419 estudiants de 1r, de nou ingrés provinents de la preinscripció universitària, més 624 estudiants de 1r i 2n que han demanat un trasllat d’expedient d’un dels anteriors plans d’estudis.

La posada en marxa dels nous estudis ha coincidit amb la remodelació de les aules del Campus Nord per adaptar-les a les necessitats dels plans d'estudi de grau i màster, fomentar noves metodologies d'aprenentatge, millorar el confort dels espais, i incorporar mesures d'estalvi energètic.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil