• Inici
  • Informació
  • Contacte

Josep Fernández, Vicedegà d'Extensió Universitària a la FIB, opina a La Vanguardia

Introduïda: 16-04-2012

Informàtics: poques vocacions per a una professió creixent.

Les enginyeries TIC resisteixen millor a la crisi que altres sectors, segons les dades d'inserció laboral de diverses universitats i de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU), però des de les companyies alerten des de fa temps de la manca de perfils professionals tècnics.
“En les facultats creuen que la difícil situació econòmica ajudarà a que més estudiants s'interessin per cursar una enginyeria, donada la seva major ocupabilitat, coincideixen Josep Fernández i Jesús Arriaga, vicedegà de la facultat d'Informàtica de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i coordinador l'Observatori acadèmic de la Politècnica de Madrid (UPM) respectivament. "Hi ha una manca d'estudiants i de professionals en el sector TIC, a Espanya i a tot el món", assenyala Fernández. L'opinió és compartida per Jordi Serrano, director de recursos humans de la consultora Everis, una de les més grans del món en serveis TIC, o Sebastián Muriel, de la companyia espanyola Tuenti.”

Llegir la notícia completa

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS