• Inici
  • Contacte

S'inicia el POE dels Aularis del Campus Nord

Introduïda: 29-11-2012
Amb l'inici del nou curs 2012-13, els edificis d'Aularis del Campus Nord (A1-A6) s'afegiran als Projectes d'Optimització Energètica (POE), amb l'objectiu de reduir el consum energètic.
Aquesta iniciativa neix de la implicació de Coordinació del Campus Nord i els tres centres del campus (FIB, ETSETB i ETSECCPB), i es vol dur a terme amb la col·laboració del conjunt de la comunitat universitària, així com dels diferents agents que actuen sobre la gestió dels edificis.

Actuacions de sostenibilitat

L’estalvi energètic és una prioritat en les actuacions de sostenibilitat de la UPC, tant per motius econòmics com ambientals. En aquest sentit, el juliol del 2011 es van posar en marxa els primers POE, i actualment ja representen més de la meitat de la superfície de la universitat, amb 23 edificis implicats.

Durant els propers mesos, en el marc del POE Aularis es desenvoluparan diferents accions d’estalvi energètic als edificis. Algunes d’aquestes accions aniran destinades a la millora de la gestió dels espais i de les instal·lacions, d’altres, en canvi, tindran com a objectiu incidir en el conjunt d’usuaris i usuàries dels edificis, esperem poder comptar amb la vostra col·laboració i participació.

Accedeix al Web d'Estalvi energètic al Campus Nord

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS