Saltar al contingut Menu
  • Informació
  • Contacte
  • Mapa

L'estudiant de la FIB Salvador GironÚs entre els guanyadors de la III Competiciˇ Nacional d'Enginyeria BEST-GMV

Introduïda: 04-05-2010
El 14 d'abril passat va tenir lloc la final de la III Competiciˇ Nacional d'Enginyeria BEST-GMV a la Universitat Carlos III de Madrid.
L’equip de la UPC, format per Miguel Teixidó, de l’ETSETB; Salvador Gironés, de la FIB; Arnau Pons, de l’ETSEIAT, i Alfons Oliver, de l’ETSETB, va ser el guanyador del Case Study Tecnológico, una modalitat del concurs en què els participants van haver de treballar en un cas relacionat amb l’exploració de l’espai.

Best-GMV

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS