• Inici
  • Contacte

Postgrau Software Quality Assurance

Introduïda: 14-11-2016
Comença el primer postgrau a l'estat sobre Software Quality Assurance. Aquest postgrau està impartit per la UPC School amb la direcció acadèmica de la professora de la FIB, Maria Ribera Sancho.
Aquest programa de postgrau té per objectiu la formació de professionals amb un perfil d'expertesa que combini la gestió estratègica de projectes i els coneixements tècnics necessaris per a l'assegurament de la qualitat en projectes de desenvolupament, manteniment i transformació de software. Disposar d'enginyers qualificats en aquest àmbit és una exigència del mercat.

web del postgrau Software Quality Assurance

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS