• Inici
  • Informació
  • Contacte

Jordi Torres: "Facebook ha reduït la fractura digital"

Introduïda: 27-09-2011
El professor de la FIB Jordi Torres, autor del llibre 'Empreses en el núvol', analitza els avantatges i els riscos del Cloud Computing en un article a La Vanguardia.
El Cloud Computing, conegut també com informàtica en el núvol i que permet oferir serveis de computació a través d'Internet, ha obert una nova etapa tecnològica d'oportunitats i també de grans interrogants. Molts investigadors asseguren que podria ser la revolució tecnològica més profunda de la nostra història. Aquesta és la tesi que defensa Jordi Torres (1964), autor del llibre 'Empreses en el núvol' (Llibres de Capçalera). Jordi Torres, és Doctor en Informàtica per la Universitat Politècnica de Catalunya, actualment també dirigeix un grup de recerca al Barcelona Supercompunting Center , en aquest article analitza en un to divulgatiu els avantatges i els reptes del núvol digital.

Enllaç a l'article

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS