• Inici
  • Informació
  • Contacte

Vols participar en un projecte europeu sense moure't de casa?

Introduïda: 01-06-2010
La FIB i la FONTYS University of Applied Sciences (Eindhoven, Holanda) han signat un acord de col·laboració acadèmica pel desenvolupament conjunt de l'International Interdisciplinary Product Development (IIPD).
La FIB i la FONTYS University of Applied Sciences (Eindhoven, Holanda) han signat un acord de col·laboració acadèmica pel desenvolupament conjunt de l’International Interdisciplinary Product Development (IIPD).

En el marc d’aquest acord, fins a 6 estudiants de la FIB podran participar en el projecte cada quadrimestre, començant l’edició pilot del mateix el proper setembre.

En què consisteix el projecte?
L’objectiu del projecte es el desenvolupament de productes basats en encàrrecs reals d’empreses per part d’equips internacionals i interdisciplinars. Els equips estan formats per un màxim de 8 estudiants, entre 2 i 3 estudiants de la FIB poden formar part de cada equip. El projecte es desenvoluparà al llarg del quadrimestre, sent la primera edició entre setembre de 2010 i gener de 2011.

Tots els dimecres hi haurà sessions de seguiment, i es posarà a disposició dels participants els mitjans tècnics necessaris (portàtils, Skype, ...). Els projectes estan relacionats amb diferents àmbits: Enginyeria, TIC, Física, Màrqueting/Gestió.

El desenvolupament del projecte donarà lloc a l’obtenció de 7,5 crèdits de lliure elecció. Els estudiants participants han de ser de l'Enginyeria Informàtica i hauran d’haver superat la majoria d’assignatures obligatòries de la seva titulació i un mínim de 180 crèdits ECTS.

Podeu obtenir més informació sobre aquesta iniciativa, així com una descripció dels projectes desenvolupats en l’edició holandesa de la mateixa a http://www.fontys.nl/IPD

Els interessats en participar en aquests projectes ho hauran de demanar via e-mail a vd.internacionals@fib.upc.edu indicant en el "Subject" Projectes Fontys'. El termini de presentació de sol·licituds acaba el dia 11 de juny.
De: 01-06-2010 Fins: 11-06-2010

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS