• Inici
  • Contacte

Noves aules al C6

Introduïda: 10-10-2008
Inaugurades oficialment el dia 4 de novembre, les aules informàtiques del C6.
Les noves aules informàtiques del C6, resultants de la reforma i ampliació efectuada al llarg dels darrers mesos: un aula flexible de treball en grup (C6S307) i tres aules amb 21 llocs de treball (C6S306, C6S308 i C6S309).

Totes les aules estan equipades amb projector de vídeo i l’equipament informàtic corresponent:

- C6S306 i C6S308: amb 21 nous PCs cadascuna (Intel Core 2 Duo E8400 3.00 Ghz, 2 Gb RAM, ATI Radeon X1300 , monitor 17" TFT i DVD-ROM)

- CS309: amb els 21 equips de l’aula SUN Microsystem (Sun Java WorkStation w2100z, 2 processadors AMD Opteron 64 bits, 1 Gb, targeta gràfica Nvidia Quadro NVS280, DVD-ROM/CD-RW combo i monitor 17").

- A l’aula de treball en grup s’han instal•lat endolls i connexions de xarxa per facilitar la connexió dels equips dels estudiants amb qualsevol configuració de taules. A més s’equiparà properament amb un conjunt de portàtils de préstec per als estudiants.

La inauguració oficial de les aules serà el dia 4 de Novembre.

Per a qualsevol comentari o suggeriment referent a dites aules enviar un mail a lcfib@fib.upc.edu

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil