• Inici
  • Contacte

Jornades Reutilitza

Introduïda: 19-04-2016
Del 22 al 29 d'abril de 2016 es celebraran les Jornades Reutilitza corresponents a aquest semestre.
Les jornades Reutilitza estan organitzades per TxT i el CCD. Com en edicions anteriors, la part més important d'aquestes jornades serà la participació dels estudiants de quatre assignatures de la FIB en la reparació dels ordinadors i equips que han estat recollits pel programa al llarg dels darrers mesos: APC, ASO, CI i SLDS.

S’espera la participació d’uns 300 estudiants de la FIB. Els ordinadors reparats seran cedits en les properes setmanes i mesos a entitats i projectes socials que ho sol·licitin.

El 27 d’abril es farà una presentació del programa de voluntariat TIC de la UPC i es celebrarà la conferència "TIC i sostenibilitat" a càrrec de David López, professor de la FIB.

Tant les jornades com la conferència tindran lloc a la sala Àgora.

Per a més informació, consultar la web del programa UPC-Reutilitza.

>> https://reutilitza.upc.edu/noticies/jornades-reutilitza.-abril-2016

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS