• Inici
  • Informació
  • Contacte

Els estudiants de la FIB Andrés Bou Ortiz i Horacio Martos Borja, primer premi d'aplicacions Facebook "Grand Prize"

Introduïda: 19-03-2009
Els estudiants de la FIB Andrés Bou Ortiz i Horacio Martos Borja guanyadors del primer premi d'aplicacions Facebook en llengua espanyola "Gran Prize".
Aquest premi d’àmbit internacional inclou tots els països de parla hispana i esta dotat amb 5.000€

L'aplicació premiada, anomenada Publistars, consisteix en un joc innovador que mesura el coneixement que els usuaris tenen sobre publicitat.

L’Andrés i l'Horacio varen efectuar una estada Erasmus a l'École de Management de Normandie, a Le Havre, on varen seguir el Màster d'Emprenedors obtenint la doble titulació i varen crear la seva pròpia empresa SocialPoint.

Podeu accedir a la aplicació seguint el següent enllaç

Més informació sobre el premi

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil