• Inici
  • Informació
  • Contacte

"5 raons per estudiar l'especialitat TI de la FIB" a càrrec del professor Jordi Torres

Introduïda: 17-11-2011

El departament d'Arquitectura de Computadors ha preparat una xerrada orientada als estudiants de la FIB, especialment adreçada a aquells que han de triar especialitat.

Data: Dimecres 23/Nov a las 12:00h

Lloc: Aula Master (A3)

Resum:

Cada dia més coses passen del món físic al món digital, on les
quantitats de dades que es generen no caben ja en els nostres PCs i passen al núvol d'Internet, suportat per grans centres de dades de la mida de 5 vegades el camp del Barça i connectats amb xarxes que creuen el territori i els oceans. I no només nosaltres hi accedirem amb els nostres dispositius smart, sino que milions de "coses" també s'hi connectaran. Tot plegat generarà molts reptes, però també moltes oportunitats per a les empreses, i sobretot, pels emprenedors que dominin la tecnologia TI. En aquesta conferència es donarà una visió de cap a on es preveu que anirà la informàtica, ja presents en el procés de qualsevol activitat econòmica, i quin paper pot jugar en la consecució d'un futur basat en una economia digital.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil