• Inici
  • Contacte

Acte Acadèmic 2015

Introduïda: 03-12-2015
Dijous 26 de novembre, a les 19 hores, es va celebrar a l'auditori de l'Edifici Vèrtex l'Acte Acadèmic de la FIB on es van lliurar les acreditacions als graduats el curs 2014-2015.
El nombre total d'assistents a l'acte acadèmic va ser de 400 persones entre titulats, personal FIB amb 25 anys de dedicació a la Facultat i acompanyants.

La conferència: "FUTURS I CODIS"
Sra. Elisabet Roselló

Marina Rovira Boix i Alejandro Sánchez Graells van explicar les seves experiències com estudiants de la FIB graduats aquest curs.

A l'Acte Acadèmic es van lliurar acreditacions especials als millors expedients acadèmics així com al personal de la Facultat amb més de 25 anys de dedicació. També es van llirar per part d'en Josep Casanovas, director del programa Talent, les acreditacions als estudiants d'aquest programa.

Albert Herrero, president de FIBAlumni, va fer lliurament del Premi FIB Alumni al millor Projecte de Final de Carrera o Treball Final de Grau. Aquest premi va recaure en

Aleix Roca Nonell

pel treball "Controlador de dispositivos por reconocimiento de voz (CDRV)",que ha estat dirigit pel professor Antonio-Benito Martínez Velasco.

El premi Everis al millor expedient acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica, va ser lliurat per la Sra. Vanessa Paulino, responsable de selecció d'Everis, a Lorenzo Arribas Durango.

Finalment com a emprenedor de l'any 2015 es va reconèixer al grup "DAMA-UPC. Data Management".

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil