• Inici
  • Informació
  • Contacte

Tecnologia Mòbil, molt més que telèfons. inLab FIB a la revista informacions

Introduïda: 19-11-2012
L'inLab de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) ha fet aportacions en l'àmbit del geoposicionament i les aplicacions mòbils. Entre les més recents, en destaca City Walking, l'objectiu del qual és millorar la salut dels ciutadans de Terrassa.
Les apps (aplicacions per a telefonia mòbil) són una altra lliga en la qual
competeixen els fabricants de la indústria mòbil, ja que estimulen el comerç de smartphones. La innovació en aquest camp és un valor en alça i la UPC no s’hi queda fora de joc.

La creació d’apps, però, per altres grups de la Universitat inclou tants àmbits que mereixeria un altre reportatge.

Revista informacions UPC (pag. 3-6) Els professors Toni Guasch i Jaume Figueras i l?enginyer informàtic Sergio Luceno, de l?InLab de la FIB.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil