• Inici
  • Contacte

Conferencia de Directores y Decanos de Ingeniería Informática

Introduïda: 23-05-2011

Durant la primera Assemblea Ordinària de la nova Conferencia de Directores y Decanos de Ingeniería Informática (CODDII), celebrada a Granada els dies 16 i 17 de maig de 2011, es van nomenar "Miembros Honorarios" a les següents persones:

Ramon Puigjaner i Trepat, Exdegà de la FIB, President de la CODDI període 1998-2004

Carmen Fernández Chamizo, Exdegana de la Facultad de Informática de la Universidad Complutense de Madrid, Presidenta de la CODDI període 2004-2006

Maria Ribera Sancho Samsó, Exdegana de la FIB, Presidenta de la CODDI període 2006-2010

Va fer l’entrega de les acreditacions el President de la CODDII Francisco Javier Segovia, Degà de la Facultad de Informática de la Universidad Politécnica de Madrid, elegit President durant la mateixa assemblea.

Enhorabona a tots els nomenats !

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil