• Inici
  • Informació
  • Contacte

Dos estudiants de la FIB finalistes en el 1r Premi UPC - Barcelona World Race: Innovació, Navegació i Entorn.

Introduïda: 16-12-2010
Finalistes: Marc Carreras Almirall i Luis Barguñó Jané
Les proposta "Aplicació routing - Google Earth" presentada per Marc Carreras i la proposta "Boat Kers" presentada per Luis  Barguñó en col.laboració amb els estudiants de Matemàtiques Carlos Conde i Francisco Ripoll,  accediran a la següent fase del concurs, en la que hauran de desenvolupar amb més detall els plantejaments inicial fins que arribi el primer vaixell participant en la Barcelona World Race.

Enllaç al 1r Premi UPC - Barcelona World Race: Innovació, Navegació i Entorn (comunicat del jurat)

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil