• Inici
  • Contacte

2a. Fira Virtual d'Ocupació de la UPC

Introduïda: 14-11-2013
Del 18 al 24 de novembre. Més de 1.200 ofertes de treball per a titulats i titulades UPC i estudiantat de darrer curs.
La  2a. Fira Virtual d’Ocupació de la UPC que es celebra entre el 18 i el 24 de novembre, t’ofereix 1200 llocs de treball a diferents empreses de sectors diversos que busquen, entre l’estudiantat i els titulats i titulades de la UPC, el talent necessari per dur endavant els seus projectes de futur. Són més d’un miler d’ofertes laborals que estan disponibles a la Borsa de Treball de la UPC i que estan ara a la teva disposició a través de la Fira.

Pots participar en aquesta Fira d’Ocupació on line si compleixes els següents requisits:
  1. Tenir pendents menys de 60 crèdits dels teus estudis, ser estudiant de master o està fent el doctorat.
  2. Cal també ser UPC Alumni Premium de la UPC. Inscriu-te si no ho ets. És gratuït per a l’estudiantat.
Formar part del col·lectiu dels UPC Alumni Premium et permet aplicar a més de 1200 llocs de treball que proposen les empreses participants a la Fira, però t’obre la porta també a un ampli ventall de serveis com ara la Borsa de Treball de la Universitat, cursos per ajudar-te a desenvolupar la carrera professional, events presencials i virtuals de networking, formació permanent en condicions preferents o un ampli conjunt d’avantatges i ofertes de productes.

D’altra banda, i per tal de facilitar-te el màxim d’oportunitats professionals, UPC Alumni t’ofereix durant la setmana de la Fira Virtual d’Ocupació un seguit de propostes que van des d’una sessió per ajudar-te a fer el millor curriculum vitae possible, fins a presentacions presencials de les empreses que participen en la Fira.

No deixis passar aquesta oportunitat i proposa la teva candidatura laboral a la 2a Fira Virtual d’Ocupació. Estem convençuts que tu ets la millor opció per a moltes empreses i és per això que volem ajudar a que trobis el teu espai en el mercat de treball.

Si necessites més informació, contacta amb  info.alumni@upc.ed

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil