• Inici
  • Contacte

Premio PFC Fundación Universia. Convocatòria 2011

Introduïda: 06-02-2012
Un any més la UPC i la Fundación UNIVERSIA han signat un nou acord per a la Convocatòria 2011 del Premio PFC Fundación Universia, que estarà oberta dels del dia 6 de febrer fins el dia 6 de març de 2012.
Està dirigit a l'estudiantat de la UPC que hagi defensat i aprovat un projecte final de carrera (també inclou el Treball Fi de Grau i el Treball Fi de Màster) durant l'any 2011, que tingui com objecte l'obtenció de productes, dispositius, aplicacions informàtiques, adaptació d'instal·lacions, etc.., destinats a afavorir l'accessibilitat i integració de les persones amb discapacitat en un entorn sociolaboral.

Bases de la convocatòria

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS