• Inici
  • Informació
  • Contacte

El Professor Manuel Martí Recober, Premi al Reconeixement Acadèmic.

Introduïda: 07-07-2008
Atorgat per l'Associació/Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya (AEIC/COEIC), el professor del Departament d'Estadística i Investigació Operativa Manuel Martí Recober ha rebut el Premi al Reconeixement de la Carrera Acadèmica.

El professor Martí, catedràtic del Departament des de 1974, ha estat professor de la FIB i de la FME. Va ser director general d'Universitats del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i el primer Degà de la Facultat d’Informàtica de Barcelona de 1976 a 1979.

També va dirigir el grup que va preparar el Llibre blanc sobre les telecomunicacions a Catalunya i va estudiar el procés de transició entre l'ensenyament secundari i la universitat, cosa que li ha proporcionat un ampli coneixement del sistema educatiu a Catalunya.

Actualment el seu nou repte és coordinar el programa UPC per a la gent gran, una nova iniciativa de la Politècnica per apropar l’arquitectura, la ciència i la tecnologia a aquest col•lectiu.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil