• Inici
  • Informació
  • Contacte

Acción tutorial en los nuevos títulos de grado

Introduïda: 14-05-2009
Prof. Julia González, 5 de juny, 11.15h, Sala d'Actes FIB

En el marc del Cicle d'activitats FIB d'Adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior, la professora Julia González de la Universitat d’Extremadura impartirà la conferència “Acción tutorial en los nuevos títulos de grado”

Julia González
és enginyera Informàtica per la Universitat d’Extremadura des de 1997. Titular de l’Àrea de Llenguatges i Sistemes Informàtics de l’Escola Politècnica de la Universitat d’Extremadura des de 2004. Membre de l’AENUI (Asociación de Enseñantes Universitarios de la Informàtica) des de 2002.

Ha participat en projectes de innovació docent des de 2001 i en les activitats d’adaptació al Espai Europeu d’Educació Superior realitzades en la UE des dels seus inicis. Pertany al grup d’Innovació docent GRADO de la Universitat d’Extremadura.

Els assistents a cadascuna de les activitats rebran un certificat d’assistència. Per tal de preparar aquests certificats, es prega confirmar amb antelació l’assistència a cada activitat a l'adreça de correu deganat@fib.upc.edu o bé al telèfon 17111

Resum de la conferència

Més informació de les activitats
De: 05-06-2009 Fins: 05-05-2009