• Inici
  • Informació
  • Contacte

Premios Nacionales de Informática 2012 de la Sociedad Científica Informática de España

Introduïda: 30-01-2013
Els guardonats en aquesta edició són: José María Troya, Ramón López de Mántaras, BULL i División Global Santander Universidades.
La Sociedad Científica Informática de España (SCIE), ha comunicat als premiats la decisió del jurat dels Premios Nacionales de Informática 2012 i els ha felicitat en nom de SCIE. En aquesta edició s'han concedit els premis "Aritmel" a José María Troya, "García Santesmases" a Ramon López de Mántaras, "Mare Nostrum" a BULL i "Ramon Llull" a División Global Santander Universidades.

Des de 2005, l'SCIE lliura els Premios Nacionales de Informática, l'objectiu és reconèixer el mèrit a la tasca dels investigadors i institucions que hagin contribuït a l'avanç científic, la transferència de tecnologia i al progrés i visibilitat social de la Informàtica.

Sociedad Científica Informática de España

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS