• Inici
  • Informació
  • Contacte

Gestión y organización de ONGs de forma eficiente y competitiva

Introduïda: 07-05-2012

Dins del marc de les Jornades Reutilitza

Ponent: Maria Gil de Avalle Muñoz

Dimecres 9 de maig de 2012, 11:30 AM Aula Màster (Edifici A3).

Resum

Una ONG s'assembla a l'empresa en què és lliure d'escollir quina part del sector són els seus beneficiaris. L'objectiu clau d'una ONG és el d'ajudar al necessitat, però en tenir llibertat d'elecció, com a entitats privades que són, han d'escollir millor la seva població beneficiària segons siguin els béns i serveis que aporten i, per això, optimitzar millor els seus recursos, com fa una empresa. Per això es proposa que la gestió de l'organització sigui orientada a la forma de gestionar d'una empresa competitiva, eficient i eficaç perquè obtenen millors resultats a l'hora d'administrar els seus recursos.

CV del ponent.

Maria Gil de Avalle Muñoz és Enginyera Informàtica per la Facultat d’Informàtica de Barcelona. Va realitzar el seu projecte final de carrera en l’àmbit de la cooperació per al desenvolupament, amb el títol “ Gestió i organització de Casa Guatemala.Requisitos funcionals d'un CRM.”
Va realitzar una estada de diversos mesos a l’orfenat Casa Guatemala, a la província de Riu Dolç (Guatemala). Actualment cursa el Màster de Professorat en Educació Secundària, Especialitat Matemàtiques i és Professora d'informàtica de CFGS i CFGM al CE Roca.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil