• Inici
  • Contacte

Workshop de la ONG Labdoo

Introduïda: 28-03-2012
La ONG Labdoo organitza un workshop de sanejament de portàtils el Dijous 29 de Març a les 18:15 al Campus Nord
La ONG Labdoo organitza un workshop de sanejament de portàtils que seran enviats a nens i nenes d'escoles en països en vies de desenvolupament. Aquest workshop es fa en col.laboració online amb altres hubs Labdoo ubicats als EEUU i a Europa i està obert a tothom que hi vulgui participar.

Per participar-hi, nomes has de venir a:
Campus Nord / Edifici Nexus I, 2ª planta, desp. 203, Barcelona (pregunta pel workshop de Labdoo)

El dia i hora:
Dijous 29 de Març a les 18:15.

Si tens un portàtil sense fer servir, porta'l també! I si no pots venir, també pots assistir via online a través de l'enllaç següent:

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil