• Inici
  • Contacte

9a Festibity - Menció als FiberEmprenedors

Introduïda: 15-03-2011

Aquest any a la Festibity, apart de les mencions tradicionals (la FIB, la Honorifica i la Iniciativa TIC), el Cercle Fiber lliurarem la nova Menció als FiberEmprenedors.

Aquesta Menció pretén distingir l'èxit dels Fibers emprenedors, així com reconèixer el seu esperit empresarial, el seu sentit de la innovació i la millora de la gestió com a factor clau per afrontar els reptes que imposa un entorn econòmic en constant evolució.

Les propostes de candidats a aquesta Menció, estan obertes a tots els membres del Cercle Fiber. Es per això que hem penjat el reglament i el full de propostes al portal del Cercle per si els socis volen presentar algun candidat. Les propostes s'han d'enviar a cercle@cerclefiber.org, fins el dia 8 d'abril.

La menció es lliurarà per votació dels socis membres del Cercle a través del portal. Tot soci podrà votar entre el 26 d'abril i el 6 de maig.

Més informació

Esperem la teva proposta! Si no ets soci pots demanar a un soci que presenti la candidatura o fer-te soci tu mateix a través de la web http://www.cerclefiber.org
La quota de inscripció és gratuïta pels estudiants de darrers cursos.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil