• Inici
  • Informació
  • Contacte

Presentació llibre "Deep Learning a l'abast de tothom"

Introduïda: 26-01-2016
EL professor de la FIB Jordi Torres, catedràtic de la UPC i investigador del BSC, presenta el seu llibre amb el suport del prologista del llibre Oriol Vinyals, Research Scientist de Google Brain a Silicon Valley.
1 de febrer a les 19.00 hores.

CANVI D'AULA: La presentació serà a l'Aulari 5 Aula 001 de la FIB
A l’edició anual del World Economic Forum s’acaba de parlar de la quarta revolució industrial, marcada per avenços tecnològics com el Deep Learning, que ens canviarà la manera de viure, treballar, i fins i tot pensar. Però, què és el Deep Learning?

Presentació de la sessió per Aleix Ruiz de Villa, director de Data Science de La Vanguardia.

Conferència "Life after Deep", sobre com ha canviat l'escena de l'aprenentatge automàtic des de l'arribada del Deep Learning. A càrrec d’ Oriol Pujol, investigador en Machine Learning i visió artificial a la Universitat de Barcelona

Conferència i presentació del nou llibre "HELLO WORLD EN TENSORFLOW para iniciarse en el programar del Deep Learning", de Jordi Torres, catedràtic de la UPC i investigador del BSC, i  escrit amb el suport del prologista del llibre Oriol Vinyals, Research Scientist de Google Brain a Silicon Valley

Durant l’acte es podrà adquirir el llibre a 40% de descompte (probablement) i també a l’acabar tindrem una copeta de cava per continuar fent-la petar amb tothom.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil