• Inici
  • Contacte

Evaluación de competencias transversales

Introduïda: 30-03-2009
Prof. María José García García, 15 d'abril, 11:15h, Sala d'Actes FIB.
En el marc del Cicle d'activitats FIB d'Adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior, la professora María José García de la Universidad Europea de Madrid impartirà la conferència “Evaluación de competencias transversales”.

María José García García es Llicenciada en Ciencies Matemàtiques en l’especialitat de CC. de la Computació. Ha treballat en diverses empreses de consultoria informàtica entre 1994 i 1999.

Professora de la Universidad Europea de Madrid des de 1998, ha estat coordinadora del pla d’acció tutorial de l’Escola Superior d’Informàtica entre 2000 i 2002, ha participat en el comitè de qualitat d’aquesta escola en el període 2000-2001 i ha estat coordinadora de la titulació Ingeniero en Informática entre 2004 i 2006, participant al 2007-2008 en el grup de treball per a l’elaboració del “plan de estudios de Grado en Ingeniero en Informática”.

Els assistents a cadascuna de les activitats rebran un certificat d’assistència. Per tal de preparar aquests certificats, es prega confirmar amb antelació l’assistència a cada activitat a l'adreça de correu deganat@fib.upc.edu o bé al telèfon 17111

Resum de la conferència

Més informació de les activitats

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS