• Inici
  • Contacte

Beques UPC-SANTANDER Fórmula 2014/2015

Introduïda: 11-03-2014
Beques per facilitar la mobilitat dels estudiants de 1er i 2n cicle, grau i màster. Obert fins el 15 d'abril el termini per presentar sol·licituds.
Objectiu de la convocatòria
Facilitar la mobilitat dels estudiants de 1er i 2n cicle, grau i màster de la Universitat Politècnica de Catalunya per al curs 2014-2015 amb una de les places de la convocatòria de Programes de Mobilitat UPC per a les universitats que tenen conveni amb el Banc Santader dels països següents: Argentina, Brasil, Colòmbia, Estats Units, Mèxic, Rusia, Singapur, Uruguai i Xina.

Característiques de les beques

- 3 beques
- 5.000€ cadascuna. D'aquest import s'ha de descomptar l'assegurança obligatòria a subscriure amb el Banc Santander.
- Durada de l'estada: de l'1 de juliol de 2014 al 30 de setembre de 2015. Ha d'iniciar-se abans del mes de març de 2015.
- Estada mínima 1 semestre. Estada màxima: 12 mesos
- Són compatibles amb les beques MOBINT de l'AGAUR