• Inici
  • Contacte

Acord GeorgiaTech - FIB

Introduïda: 04-09-2007
La FIB signa el primer acord de doble titulació per a un màster oficial de la UPC
El 18 de juliol de 2007 va tenir lloc la signatura del conveni de doble titulació entre el College of Computing del Georgia Institute of Technology i la Facultat d'Informàtica de Barcelona de la UPC.

Els signants del conveni de doble titulació van ser el Rector de la UPC, el President de GeorgiaTech-Atlanta, el President de GeorgiaTech-Lorraine, el Degà del CoC i la Degana de la FIB.

Es tracta del primer conveni de doble titulació entre un màster oficial de la UPC i una universitat estrangera.

A partir del curs 2007/2008, aquest conveni permetrà als estudiants del Màster en Tecnologies de la Informació de la FIB que passin el procés de selecció obtenir conjuntament el Master of Science in Computer Science de GeorgiaTech.

Per a obtenir la doble titulació, els estudiants de cada universitat hauran de cursar un any a l'altra universitat.

Cada any hi haurà una convocatòria específica per a participar en aquest programa.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil